سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخت‏ترین گناهان آن بود که گنهکار آن را خوار بشمرد . [نهج البلاغه]
پنج شنبه 103 اردیبهشت 27: امروز

منبع :www.p30world.com

امروزه برای دریافت دیتا و فایلهای مختلف و فرمتهای گوناگون از وبسایتها و پایگاههای اینترنتی مختلف، اکثر سیستم ها بر روی خود نرم افزار مفید و جانبی تحت عنوان Download Manager را برای مدیریت دانلود های اینترنتی خود، افزایش سرعت دانلود، ادامه دانلود پس از قطع ارتباط و از دست ندادن فایلها و جلوگیری از آسیبشان هنگام دریافت و ... دارا هستند.

با گسترش روز افزون استفاده از این نوع نرم افزارهای جانبی بسیار مفید و تولیدات متنوع شرکتهای نرم افزاری گوناگون با نام های گوناگون در این زمینه نرم افزارها، روند به گونه ای پیش رفت که حتی بسیاری مرورگر های امروزی نیز بخشی تحت عنوان مدیریت دانلود یا همان دانلود منجر در خود دارا هستند.

یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود بسیار قدرتمند و در عین حال بسیار محبوب دنیا نرم افزار FlashGet است که در نسخه های ابتدایی خود به JetCar شهره بود. این نرم افزار بسیار قدرتمند مدیریت دانلود به سرعت بسیار بالا در دانلود، قدرت و کیفیت بالا در حفظ و سلامت فایلها، تنظیمات بسیار متنوع و مفید و همچنین سازگاری با تمامی پروتوکل ها و آدرس های اینترنتی شهره بوده است چرا که اکثر FTP ها و پروتوکل های دردسر ساز دانلود دنیا این نرم افزار را برای دانلود اطلاعات از سرورشان توصیه می کنند.

نسخه ی جدیدی از نرم افزار FlashGet به تازگی از سوی وب سایت سازنده ی نرم افزار عرضه شده است که علاوه بر قابلیت خوب سازگاری با ویندوز ویستا ویژگی های قدرتمند دیگری نیز داراست که اکنون قصد معرفی آنها را داریم .

ویژگی های برتر دانلود منجر قدرتمند FlashGet 1.8 در یک نگاه :

- سرعت بسیار بالا در دانلود

قابلیت خوب تقسیم فایل ها تا 10 قسمت مجزا برای دانلود همزمان و همچنین دانلود همزمان فایلها تا 8 فایل برای استفاده از نهایت پهنای باند و حداکثر سرعت موجود.

- ویژگی جدید و بسیار قدرتمند و مفید BT Downloader

این قابلیت جدید و منحصر به فرد FlashGet امکان دانلود فایلهای P2P تورنت با فرمت Torrent را که بر اساس فن آوری به اشتراک گذاری فایلها در اینترنت مطرح شده است را به شما می دهد.

- ویژگی جدید سازگاری با ویندوز ویستا

- قابلیت صحبت به 20 زبان زنده دنیا

- نظارت حافظه کلیپبورد برای ورود و دریافت لینکهای دانلود

- مدیریت قوی

طبقه بندی و مدیریت خوب فایلها هنگام و پس از ذخیره که مانع از سردرگمی و ایجاد دردسر برای کاربر می شود.

- جستجو برای بهترین لینک

جستجوی خودکار برای بهترین و پرسرعت ترین مسیر دانلود در سرور

- قابلیت های متنوع انجام وظایف خودکار

قابلیت اتصال خودکار، قطع ارتباط خودکار، خاموش کردن و دادن دیگر وظایف و دستورات این چنینی به صورت اتوماتیک.

- زمانبندی برای دانلود و انجام وظایف

به نرم افزار به گویید چه ساعتی و زمان از روز و هفته شروع به دانلود چه فایلهایی کند تا خود نرم افزار به طور خود و بدون دستور شما سر زمان معین شروع به انجام وظایف نماید !

- سازگاری نرم افزار با تمامی مرورگر های رایج

سازگاری با Internet Explorer, Netscape و Opera و دیگر مرورگرهای رایج

- قابلیت کنترل کامل سرعت دانلود

تعیین محدودیت برای سرعت دانلود تا بیش از مقدار تعیین شده پهنای باند را مصرف ننماید.

و ....

لازم به ذکر است که سایت سازنده ی نرم افزار ادعایی مبنی بر افزایش 500 درصدی سرعت دانلود با استفاده از FlashGet نموده است که در نوع خود جالب توجه است .

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

FlashGet را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.80 نهایی را با حجم 3.5 مگابایت

English Explanations

کرک نسخه ی نهایی 1.8 نرم افزار :
http://rapidshare.com/files/7776839/FlashGet_v1.80_Final-P30World.Com.zip.html

فایل Patch موجود در کرک را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار کپی و اجرا نمایید تا با کلیک بر روی گزینه ی Patch نرم افزار کرک شود.
توجه داشته باشید که هنگام انجام مراحل کرک نرم افزار می بایست به طور کامل بسته باشد !!


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 85/9/30 و ساعت 10:21 عصر | نظرات دیگران()

منبع :www.p30world.com

با پیشرفت روز افزون فن آوری ارتباطات دسترسی منابع اطلاعاتی و علمی و خبری و حتی سرگرمی روز دنیا امری بسیار عادی گشته به گونه ای افراد با دتسگاهی چند اینچی و بشقابی چند ده سانتی قادر به دریافت هزاران شبکه متنوع در زمینه های گوناگون از سرتاسر دنیا و با اخهتلاف زمانی تنها چند ثانیه اندک دریافت نمایند. با گسترش بیش از پیش استفاده و آشنایی تمامی ملت ها و افراد به اینترنت، این ابزار گسترده ارتباط جمعی، اکثر شبکه های رایگان و مفید ماهواره ای اطلاعات خود را به صورت زنده و همزمان با پخش بر روی ماهواره های مختلف فضایی، بر روی اینترنت به اشتراک برای علاقمندان و بینندگان شبکه خود می گذارند تا در صورت دسترسی نداشتن به دستگاههای دریافت، از طریق اینترنت برنامه های آنها نمایش داده شود.

Online TV Player نام نرم افزار بسیار مفیدیست که در خود توانسته قابلیت پخش شبکه ماهواره ای همراه با لیست طبقه بندی شده ی بیش از 850 شبکه ی تلویزیونی و تصویری ماهواره ای در زمینه های گوناگون علمی، خبری، ورزشی، سرگرمی، کودکان و ... را در خود بگنجاند. علاوه بر این بعد وسیع دریافت شبکه های متنوع تلویزیونی، Online TV Player قادر به دریافت بیش از 1500 شبکه ی زنده ی رادیویی از سرتاسر دنیاست . این شبکه ها می توانند شامل شبکه های ماهواره ای کشور ها، شبکه های داخلی، استانی و خصوصی باشند. برای مثال در دیتابیس قدرتمند این نرم افزار 38 شبکه ی مختلف داخلی استانی و ملی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد !

بنابراین با یک کلیک ساده شما به قابلیت دسترسی به این تعداد بالا از شبکه های زنده دنیا در زمینه های گوناگون و بدون پرداخت هیچ هزینه و سخت افزار جانبی هستید !

ویژگی های کلی نرم افزار Online TV Player در یک نگاه :

دریافت بیش از 850 شبکه ی تلویزیونی رایگان در زمینه های مختلف از 100 کشور دنیا. ( شامل 38 شبکه ی ملی، ماهواره ای و استانی داخلی ایران)

دریافت بیش از 1500 شبکه ی رایگان رادیویی در زمینه های مختلف از 120 کشور دنیا.

دریافت رایگان برنامه های سرگرم کننده، علمی، خبری، ورزشی و ...

محیط ساده و استفاده آسان از نرم افزار

بی نیاز از هر سخت افزار جانبی

سازگاری با فرمتهای رایج پخش زنده اینترنتی

حدود 70 پوسته زیبا برای تعویض ظاهر و زیباتر ساختن محیط نرم افزار

لیستی طبقه بندی شده از تمامی شبکه های رادیویی و شبکه های تلویزیونی بر اساس نام کشور ها.

نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای این نرم افزار در سیستم :

سیستم عامل ویندوز Windows XP, 2000, 98 .

RealPlayer 6 و بالاتر و Microsoft Media Player 7 و بالاتر.

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

نسخه ی کامل نرم افزار Online TV Player 3.0 همراه با کرک در بخش نظرات ....

تصویری از محیط نرم افزار

English Explanations

نسخه ی کام آپلود شده ی نرم افزار Online TV Player 3.0 همراه با کرک با حجم 2.7 مگابایت :

http://rapidshare.com/files/7333213/Online.TV.Player.v3.0.0.900-www.p30world.com.rar

فایل OnlineTVPlayerv300900_Crack.exe را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار کپی و اجرا نمایید و با کلیک بر روی گزینه ی کرک نرم افزار را به طور کامل رجیستر نمایید.


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 85/9/30 و ساعت 10:21 عصر | نظرات دیگران()

 

منبع :http://www.osyan.net

Calendarمعمولاً یکی از مشکلاتی که ایرانی‌های خارج از کشور با آن رو به رو هستند، این است که بر خلاف ما دور و برشان پُر نیست از انواع و اقسام تقویم رومیزی، دیواری و سررسید و... به همین دلیل همیشه به دنبال تقویم خورشیدی به روز می‌گردند. به همین دلیل تصمیم گرفتم انواع و اقسام گاه‌شمارهای آنلاین، برنامه‌ها و سایت‌های مرتبط و به درد بخور در این زمینه را معرفی کنم:
1- یکی از این گاهشمارها تقویم پنج هزار ساله خورشیدی، قمری، میلادی است که می‌توانید در سایت اندیشه آن را پیدا کنید.
2- یکی دیگر از تقویم‌های کامل که به نوعی تقویمی تاریخی است و مجموعه کاملی از اتفاقات تاریخی را در کنار خود جای داده است، صفحه مربوط به تقویم تاریخ رادیو است که در سایت صدا و سیما موجود است.
3- تقویم(Calendar)، یکی از امکانات جالب و جذاب در یاهو مسنجر است و کاربردهایی فراوانی دارد، ولی به علت میلادی بودن آن، کمتر مورد توجه پارسی‌زبانان عزیز قرار می‌گیرد. تقویم پارسی یاهو مسنجر، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن به برنامه‌ریزی روزانه خود پرداخته و زمان خود را مدیریت نمایید.
4- تقویم هجری شمسی ویژه ویندوزهای 2000، XP و 2003 قابل استفاده در محیط ویندوز و برنامه‌های OutLook Express 6، WordPad ،Notepad و Windows Explorer و پنجره مشخصات پرونده‌ها و پوشه‌ها، برنامه‌ای است که توسط شرکت نرم‌افزاری سینا پردازش ارائه شده است.
5- تقویم رومیزی جلالی، برنامه‌ای است که با نصب آن روی دسکتاپ ویندوز خود یک تقویم کامل خواهید داشت.
6- تقویم میلنیا Millennia یک پروژه خارجی است اما بسیار کامل و حیرت‌انگیز که سه نوع تقویم پارسی، خیام و اسلامی را هم در میان فهرست 12 تایی گاهشمارهای خود دارد.
این دو برنامه را هم که با این موضوع بی‌ارتباط نیستند داشته باشید:
7- سیستم مدیریت زندگی یک سایت برنامه‌ریزی و تقویم روزمره است که مشابه خارجی آن زیاد است. با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنید.
8- برنامه پارسی‌ساز TrayLayout یک برنامه مفید برای صفحه کلید است. پس از نصب این برنامه در نوار تسک‌بار خود شما تاریخ شمسی را همواره خواهید داشت.
9- یکی دیگر از راه‌ها تقویم پارسی است که خودم برای تقویم گوگل آماده کرده‌ام که در پست بعدی به طور مفصل طرز استفاده از آن را شرح حواهم داد.

اطلاعات دیگر:


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 85/9/30 و ساعت 10:21 عصر | نظرات دیگران()

بالا

بالا