سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
پنج شنبه 103 اردیبهشت 27: امروز
 

در مورد Photosynth یک سال پیش شنیده بودم و ویدئویی دیده بودم ، اما تا به امروز این برنامه را تست نکرده بودم.
بهتر است اول توضیح دهم که Photosynth چیست:
Photosynth نام فناوری تازه و هیجان‌انگیزی از مایکروسافت است که که انقلابی در نمایش و تحلیل عکس‌های دیجیتال به وجود خواهد آورد. کار Photosynth این است که تعدادی عکس دیجیتال از یک محل یا یک چیز می‌گیرد ، به کمک الگوریتم‌هایش شباهت‌های بین عکس‌ها را پیدا می‌کند ، عکس‌ها را پردازش می‌کند و آنها را به صورت سه‌بعدی و موزاییکی کنار هم می‌چیند ، به طوری که دست آخر یک محیط سه‌بعدی جذاب از عکس‌های دو بعدی دیجیتالی تهیه می‌کند.

Photosynth.jpg

بهتر است برای فهم هر چه بیشتر این فناوری این ویدئو را ببینید.
این پروژه مایکروسافت گام‌هایی برای تکمیل و نهایی شدن در پیش روی دارد. گمان می‌رود مایکروسافت قصد دارد یک سرویس اینترنتی با استفاده از این فناوری بسازد که به کمک آن کاربران بتوانند عکس‌هایشان را از یک محل آپلود کنند و سپس این سرویس اینترنتی با کنار هم قرار دادن این عکس‌ها و عکس‌های کاربران دیگر از همان محل ، نسخه سه‌بعدی عکس‌ها را در اختیارشان بگذارد.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 5:34 عصر | نظرات دیگران()

آهنگ زیبای مستانه علاء الدین باصدای باباشهابی 

لینک دانلود


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 5:30 عصر | نظرات دیگران()


Gwoemul / The Host



کارگردان: جوون هو بونگ. فیلمنامه: چول هیون بیک، جوون هو بونگ، وون جون ها. موسیقی: بایونگ وو لی. مدیر فیلمبرداری: هایونگ کو کیم. تدوین: سیون مین کیم. طراح صحنه: سئونگ هیه ریو. بازیگران: کانگ هو سونگ[پارک گانگ دو]، هیه بونگ بایون[پارک هیه بونگ]، هائه ایل پارک[پارک نام ایل]، دو نا بایی[پارک نام جوو]، آه سونگ کو[پارک هایون سئو]، دیوید جوزف آنسلمو[دانالد]. ١١٩ و ١١٠ دقیقه. محصول ٢٠٠٦ کره جنوبی. نام دیگر: The Host. نامزد جایزه ساترن بهترین فیلم و بهترین بازیگر جوان/آه سونگ کو از مراسم آکادمی فیلمی های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، برنده جایزه بهترین تدوین، صدابرداری و بهترین بازیگر نقش مکمل/هیه بونگ بایون از جشنواره فیلم های آسیا و اقیانوس آرام، برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن/آه سونگ کو از مراسم Baek Sang Art، برنده جایزه اژدهای آبی بهترین فیلم، بهترین بازیگر ن، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل و جلوه های ویژه از مراسم بلو دراگون، نامزد جایزه امپایر بهترین کارگردانی، برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فانتاسپورتو، برنده جایزه بهترین کارگردانی و تدوین به همراه ٥ نامزدی دیگر از جشنواره گراند بل/کره جنوبی، نامزد جایزه بهترین فیلم آسیایی از جشنواره هنگ کنگ، برنده بهترین جلوه های ویژه و جایزه اورینت اکسپرس از جشنواره Sitges کاتالونیا.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 5:19 عصر | نظرات دیگران()

فیلم اعترافات سید حسین کاظمینی بروجردی
 در دادگاه


حسین کاظمینی بروجردی مدتی پیش با برنامه ریزی و حمایت تبلیغاتی رسانه های خارج از کشور با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات آنان و ادعای رهبری دین سنتی و مکاتبه با سران کشورهای اروپایی و غربی و هم چنین پاپ و مصاحبه با رادیو و رسانه های خارجی سعی در ایجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمایی خود داشت .
وی در ادعاهای کاذب خود مدعی شد که نوه آیت الله العظمی بروجردی است در صورتیکه بعد از دستگیری سطح پایین علمی و نسب واقعی اش برملا شد.
اوج فعالیتهای تبلیغاتی کاظمینی بروجردی و همراهانش در مهرماه سال گذشته اتفاق افتاد و به سرعت فروکش کرد. در این حال جرج بوش مدتی پیش در حمایت از به اصطلاح آیت الله کاظمینی بروجردی سخنانی در دفاع از آزادی مذهبی و حقوق فردی ایراد کرد.
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 5:11 عصر | نظرات دیگران()

امروزه یکی از راحت ترین و مطمئن ترین شیوه های کپی Cd و یا DVD استفاده از ویژگی Image گیری بر روی هاردد یسک و سپس کپی آن بر روی دیسک مورد نظر می باشد. به عنوان مثال شما قصد دارید تا یک Cd فیلم را بر روی CD دیگری کپی نمایید. بیشتر کاربران از روش CD به CD استفاده می کنند و یا ابتدا فایل های داخل Cd را بر روی هار خود کپی می کنند و سپس از هارد دیسک اقدام به کپی می نمایند. هر دو روش بسیار زمان گیر است و البته روش دوم بسیار ابتدایی ! برای سرعت بخشیدن در چنین مواردی می توان از ویژگی Image در برنامه های کپی استفاده نمود. این برنامه ها با دریافت اطلاعات در کوتاه ترین زمان و انتقال سریع آنها بر روی هارد با پسوند هایی همچون ISO و یا NRG اقدام به سرعت بخشیدن عملیات کپی می نمایند.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 4:10 عصر | نظرات دیگران()

شورت باس
Shortbus



نویسنده و کارگردان: جان کامرون میچل. موسیقی: یو لا تنگو. مدیر فیلمبرداری: فرانک جی. دمارکو. تدوین: برایان ای. کیتز. طراح صحنه: جودی اسنس. بازیگران: سوک ین ل[سوفیا]، پل داوسون[جیمز]، لیندزی بیمیش[سورین]، پی جی دبوی[جمی]، رافایل بارکر[راب]، پیتر استیکلس[کالب]، جی برنان[ست]، آلن مندل[توبیاس]، آدام هاردمن[جسی]. ١٠١ دقیقه. محصول ٢٠٠٦ آمریکا. برنده جایزه تماشاگران جشنواره آتن، برنده جایزه بهترین طراحی صحنه و فیلمنامه و نامزد جایزه بزرگ جشنواره گیخون، برنده جایزه بهترین بازیگر/پل داوسون از جشنواره گلیتر، نامزد بهترین گروه بازیگران از جشنواره گاتام، برنده بهترین تهیه کنندگی از مراسم روحیه مستقل، برنده جایزه گولدن آی برای بهترین فیلم از جشنواره زوریخ.
چند شهروند نیویورک وارد باشگاهی مخصوص به نام Shortbus در بروکلین به سرپرستی جاستین باند می شوند تا در آنجا مسائل مربوط به روابط جنسی خود را در آنجا حل کنند. راب و سوفیا زوجی ازدواج کرده و خوشبخت هستند. تنها چیزی که این خوشبختی را مختل کرده، نرسیدن سوفیا به اوج لذت جنسی است. از بازی روزگار این که سوفیا مشاور زوج هایی است که دارای مشکلات جنسی هستند! دو نفر از مراجعین وی جمی و جیمز- زوجی همجنسگرا- هستند که پنج سال زندگی مشترک به شیوه تک همسری داشته اند. جیمز- روسپی مذکر سابق- می خواهد مرد دیگری را نیز وارد این رابطه کند. ست شاید مردی باشد که می تواند وارد این خانواده شود، اما کالب، چشم چرانی که در ساختمان روبرویی آنها ساکن است، نظر دیگری دارد. همزمان سوفیا نیز که به همراه راب به شورت باس پا گذاشته است با سورین ملاقات می کند، زنی که او هم رازهایی برای آشکار کردن دارد....
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 4:7 عصر | نظرات دیگران()

درباره شیطان پرستی
(یزیدیان)



با سلام
چند روز پیش در وبگردیهایم به مطلبی در مورد شیطان پرستی یا همون فرقه یزیدان برخوردم (این شیطان پرستی با اون شیطان پرستی غربی فرق داره!). این مطلب که مشاهدات اتفاقى یک هلندی از مراسم خاص سالیانه پیروان آنست و شاید برای اغلب شما دوستان تازگی داشته باشه را + یکسری تحقیقات و اطلاعات اضافی در این مورد این فرقه + گزارش تصویری از مراسم حج این شیطان پرستان

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()

تیتراژ فیلم سینمایی محاکمه
با صدای ایمان حضرتی با 3 کیفیت متفاوت  

لینک دانلود


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 4:0 عصر | نظرات دیگران()
دانلود آلبوم: انگلیسی

Aref Eeh
باصدای Samo Zaen


آلبوم جدید Samo Zaen به نام Aref Eeh با دو کیفیت
 

MP3  128
 
Aaref Eeh

Ayam W Seneen

Elly Ma Benna

ادامه مطلب...
نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 3:58 عصر | نظرات دیگران()

بالا

بالا