سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لغزش دوستت را برای هنگام یورش دشمنت، تحمّل کن . [امام علی علیه السلام]
پنج شنبه 103 اردیبهشت 27: امروز

سلام

امروز یه خبر براتون دارم اونم اینکه برای دریافت بهترین زیبا ترین و سرگرم کننده ترین وبلاگ ها و وبسایت ها هر دو روز یک بار کافی هستش با یک کلیک بر روی لینک زیر و add کردن این ایدی هر دوروز یک بار وبلاگ ها و وبسایت های زیبا و دیدنی را در حین چت نگاه کنید حتی کلیپ های زیبا که می توانید آنها را برای دوستان خود بفرستید *روی لینک زیر کلیک کنید*

 اگر هم کسی وبلاگ یا سایت داشت و می خواست در این ایدی تبلیغ بشه با همین ایدی تماس بگیره به صورت کاملآ مجانی


کلیک کنید


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/11/4 و ساعت 8:24 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که در ویندوز ایکس پی برای حساب کاربری مدیر (Adminiastrator) کلمه رمزی را مشخص کرده باشید و بنا به دلایلی آن را فراموش کرده باشید، و با مشکل ورود به سیستم مواجه شده باشید. در این جور مواقع تنها راه حل موجود نصب دوباره ویندوز میباشد. همچنین ممکن است شما قصد استفاده از یک کامپیوتری را داشته باشید که توسط کلمه رمز در ویندوز ایکس پی محافظت میشود. نرم افزاری که در اینجا قصد معرفی آن را داریم یک ابزار جدیدی هست که با حذف کلمه رمز شما را هم از نصب مجدد ویندوز خلاص میکند و هم به شما اجازه میدهد تا بی اجازه وارد سیستم دیگران شوید!
از این ابزار برای حذف پسورد مدیر در ویندوز ایکس پی، ویندوز 2000 و ویندوز ان تی میتوانید استفاده کنید.


منبع: www.p30download.com


برای استفاده از این برنامه پس از باز کردن فایل فشرده، فایل Image.iso را بر روی یک سی دی رایت کنید. و سپس کامپیوتر مورد نظر را با CD-ROM راه اندازی کنید، در ادامه مراحل را دنبال کنید.

دانلود - 2.69 مگابایت
پسورد: www.p30download.com
سایت سازنده
لینک منبع


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:21 صبح | نظرات دیگران()


منبع: P30download.com


Resource Hacker ابزار رایگانی است که شما را قادر میسازد تا به فایل های 32 بیتی ویندوز نفوذ کرده و ضمن دستیابی به Source آنها, امکان مشاهده, ویرایش و حذف اطلاعات از منبع برنامه را برای شما فراهم میسازد!
این نرم افزار قادر است بروی سیستم عامل های ویندوز نسخه های Win95, Win98, WinME, WinNT, Win2000 وWinXP  کار کند و شما را تا دسترسی به سورس کامل برنامه های مختلف پیش ببرد!
این نرم افزار تصاویر گوناگون با فرمت های Icon, Bitmap, GIF, AVI, و JPG  را به همراه فایل های صوتی با فرمت های WAV و MIDI  و ... , فرم های مختلف برنامه نویسی دلفی , اسکریپت های مورد استفاده در برنامه ها و بسیاری دیگر از اطلاعات و محتویات برنامه های گوناگون را از دل آن ها استخراج کرده و در اختیار شما قرار میدهد.
با استفاده از این نرم افزار میتوانید بسیاری از ویرایشات مورد نظر خود را در برنامه های مورد نظر خود اعمال نموده و حتی آن ها را بنام خود کرده و با ساختاری جدید ذخیره نمایید!


دانلود - 540 کیلوبایت
پسورد: www.p30download.com
تصویر محیط برنامه
کتاب الکترونیکی راهنمای نرم افزار
سایت سازنده
سایت منبع
نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:20 صبح | نظرات دیگران()


منبع: P30download.com


به کمک این نزم افزار میتوانید ID خودتان را از Add List دیگران، بدون اجازه آنها پاک کنید!
برای این کار کافی است که به کمک این نرم افزار با ID خودتان لوگین کنید و بعد از اینکه لوگین شد، ID شخص مورد نظرتان که می خواهید ID شما از Add List او خط بخورد را در قسمت Them بنویسید، و بعد دکمه Deny را بزنید!
برای طرف مقابل یک پیغام خواهد آمد و ID شما را از دست خواهد داد!


دانلود - 108 کیلوبایت


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:18 صبح | نظرات دیگران()


نرم افزار معروف شرکت Ulead مخصوص ویرایش عکس میباشد، این نرم افزار تقریباً شبیه به فتوشاپ است ولی دارای قالب ها، فیلتر ها و افکت های پیش ساخته زیبایی است که کار را برای افراد مبتدی بسیار آسان میکند، با استفاده از این ویژگیهای آماده شما خیلی سریع میتوانید به مقصود خود برسید و دیگر لازم نیست در میان منو های گوناگون فتوشاپ سردرگم شوید! این برنامه با تمامی نسخه های ویندوز سازگار میباشد.


دانلود - قسمت اول (غیرمستقیم) | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم
سایت سازنده



نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:17 صبح | نظرات دیگران()


منبع: P30download.com


بسیاری از نرم افزارها مثل مرورگرها، Outlook، سیستم Dialup کامپیوتر پسوردهای وارد شده در آنها را ذخیره می کنند اما در هنگام نمایش پسودها، آنها را به صورت ستاره (******) به نمایش میگذارند. این نرم افزار کوچک توانایی نمایش دادن این پسوردها را به صورت کامل و با دقت و سرعت بالا دارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با فشردن کلید CTRL (کنترل) و کلیک کردن بروی فیلد مورد نظر کلمه ی عبور پشت ستاره ها را ببینید! از سایر ویژگیهای این نرم افزار می توان به پشتیبانی بیش از 18 زبان دنیا از جمله فارسی اشاره کرد! این نرم افزار با ویندوزهای 95/98/Me/NT/2000/XP سازگاری کامل دارد.


دانلود - 563 کیلوبایت
پسورد: www.p30download.com
تصاویر محیط برنامه
راهنما برنامه به صورت فلش
توضیحات بیشتر به زبان انگلیسی
سایت سازنده
لینک منبع
نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:16 صبح | نظرات دیگران()


Adobe Photoshop CS2, Revealed
« کتاب الکترونیکی در رابطه با Adobe Photoshope cs2  یا همان Photoshope 9 »
این روش جدید آموزش مرحله به مرحله و راهنمایی به صورت خیلی دقیق و با توضیحاتی عالی در رابطه با " چطور " ها و " چرا " ها در رسیدن به مهارت کار با نرم افزار Adobe Photoshope cs2  است.
از خصوصیات این کتاب می توان به این نکته اشاره کرد که با مطالعه کتاب؛ دانش آموزان به راحتی به استاد تبدیل می شوند و می توانند که اطلاعاتشان را به خوبی منتقل کنند، البته در پایان هر بخش آموزشی و دوره کردن همراه تمرین آموزش ها !
طراحی این کتاب به صورت خیلی زیبا همراه رنگهای مختلف و شیوه نوشته دوستانه، شما را از خواندن آن خسته نمی کند.

این کتاب به زبان انگلیسی هست !
دانلود – 23.02 مگابایت


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:15 صبح | نظرات دیگران()



501 Web Site Secrets
« کتاب الکترونیک برای رهایی از دامان گوگل ، آمازون ، خرید های اینترنتی و ... »
این کتاب به کاربران اینترنتی نشان می دهد  چطور از جستجوهای متعدد، وابستگی های اینترنتی، و سایتهای بازرگانی و تجاری رها شوید.
که چطوری پر قدرت مثل گوگل عمل کنیم ، یک موتور جستجوی سانسور شده برای کودکان بسازیم ، کل قدرت یاهو! را تحت کنترل بگیریم ، و بهترین و نازل ترین قیمت ها را در خریدهای اینترنتی پیدا کنیم.
توضیحاتی درباره جستجو برای آدرس منزل کسی یا شماره تلفن او، شرکت در لاتاری ها، بدست آوردن هرگونه اطلاعات در اینترنت، MP3 و انواع آهنگ های دیجیتالی، کامپیوتر؛ نرم افزارها؛ ابزار سودمند کامپیوتر، اطلاعات داروها و پزشکی، قانون اساسی کشور ها، شجره نامه ها، ثبت نام برای استخدام در مشاغل، و خیلی چیزهای دیگه ، همه در این کتاب الکترونیکی !
و اطلاعاتی سودمند و مخفی درباره سایت ها و سازمان دهی به جستجو ها !!!


این کتاب به زبان انگلیسی هست !
فرمت این کتاب PDF هست و برای اینکه بتوانید آن را مطالعه کنید باید نرم افزار Adobe Acrobat داشته باشید !
دانلود – 15.63 مگابایت


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:14 صبح | نظرات دیگران()


P30download.com


HDDlife به معنای زندگی یا حیات هارد, نام نرم افزار قدرتمندی است که پس از نصب در ویندوز , به مدیریت عملکرد هارد دیسک های موجود در کامپیوتر میزبان میپردازد. این نرم افزار پس از نصب , با یک کلیک ساده اجرا شده و پس از نشستن در System Try ویندوز به مدیریت کارایی هارد دیسک های شما میپردازد.
HDDlife در System Try ویندوز به تعداد هارد دیسک های شما آیکن هایی را قرار میدهد که هریک نمایش دهنده دمای آن هارد دیسک میباشد, و این عمل را هر چند دقیقه یک بار بروز رسانی کرده تا درجه حرارت دقیق تری را از هارد دیسک شما در اختیارتان قرار دهد, همچنین قادر است به مدیریت فضای هر یک از درایوهای هارد دیسک پرداخته و در صورت پر شدن بیش از حد آن, این موضوع را با صدای کوتاه آژیر به اطلاع کاربر میرساند.
از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار که میتواند برای هر یک از ما جالب باشد این است که  پس از نصب ( و Restart سیستم) به تخمین دقیق مقدار فضاهای خالی و پر تک تک درایوها پرداخته و حاصل آن را در My Computer ویندوز بصورت یک نمودار کوچک بر روی هر درایو به نمایش میگذارد, این موضوع به شما کمک میکند تا همیشه به محض ورود به My Computer ویندوز خود بصورت خیلی سریع و بدون نیاز به انجام کار خاصی از اوضاع هر یک از درایو ها مطلع شوید!


قابلیت های کلیدی:
- کنترل سلامتی و تندرستی هارد دیسک  سیستم و مدیریت بر فضای آن یا استفاده از S. M. A. R. T. technology
- کنترل موقعیت هارد دیسک و نمایش آن بصورت Background Mode
- نمایش درجه حرارت هارد دیسک در Taskbar ویندوز
- قابلیت محاسبه healt (تندرستی) و Performance (کارایی) هارد دیسک
- قابلیت شناسایی هارد دیسک های خراب پیش از تاثیر آن بر اطلاعات شخصی شما!
- امکان تخمین تعداد ساعات  کار هارد و ...
- امکان کنترل از راه دور هاردیسک یک سیستم از طریق دیگر کامپیوتر های متصل به شبکه و یا اطلاع رسانی برنامه از طریق ارسال گزارش به ایمیل تعیین شده.
- پشتیبانی از بیش از 14 زبان رایج دنیا + زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با ویندوز های  2000/ XP/2003
- پشتیبانی از انواع هارد دیسک های Intenal و External با تکنولوژی های گوناگون: IDE, Serial ATA و SCSI disks   و ...


دانلود (به همراه کرک) - 4.1 مگابایت
تصاویر محیط برنامه
سایت سازنده
لینک مرجع


نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:13 صبح | نظرات دیگران()



WinDVD Platinum
 پر طرفدارترین نرم افزار پخش DVD ، این برنامه ی قوی تصویر و صوت فیلم های دی.وی.دی را با کیفیت بسیار بالایی برای شما به نمایش میکذارد و شما احساس میکند که در یک سینما نشسته اید، توسط این نرم افزار با سرعت بالایی میتتوانید فیلم ها را عقب و جلو ببرید و به راحتی فیلم را کنترل کنید، این نرم افزار اکثر فورمت های رایج تصویری را پشتیبانی میکند و به کمک آن میتوانید انواع فایل های تصویری را مشاهده کنید.


دانلود - 37.3 مگابایت
دانلود - میرور

E-mail: windvd@p30download.com
Password: 123456
License key: 8XTFJL9B-38WKHR7Z-JXHTDFG9-T5PKN66D
Credit card: 2045
نوشته شده توسط مریم خوشرفتار در چهارشنبه 85/10/13 و ساعت 8:12 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3      >

بالا

بالا